PeopleCert SCRUM Product Owner II
PeopleCert SCRUM Product Owner II
За Курса:
PeopleCert Scrum Product Owner II was designed for all professionals who wish to master the Scrum Framework and the role of the Product Owner.
Scrum is a lightweight framework that enables teams and organizations design, develop, and deliver better product faster, while adapting to external changes.
Scrum originated in Software Development and IT, where it was used to deliver high quality and complex software products. Now, Scrum is adapted across business functions (operations, security, marketing, sales, HR, etc.) making it an ideal enabler for agile transformation initiatives.
Within a Scrum team, the Product Owner serves as the link between the Scrum Team and the Business or Customer, and his primary focus is to communicate the product vision and strategy while ensuring it remains aligned to business goals.
Цели – Какво ще научите:
- Agile Project Management Fundamentals- Refresh your memory on what Agile and Scrum are, their key principles and values, how they work and their key success factors.
- Value-Driven Product Management- Visualize and affectively communicate Product Strategy, Product Ideas and Features. Analyze Product Plan or forecast, learn the techniques of modeling and measuring value. Dive deeper into Validating Product Assumptions, from different approaches to hypothesis planning and testing, to testing the effectiveness of a Sprint Review.
- The Product Owner Role- Refresh the core skills and traits of a successful Product Owner. How should a Product Owner think and act to support product success, what are the cognitive biases that may impact the product owner’s capability to effectively deliver business value.
Dive deeper in Stakeholders Management and learn how to work with the Developers and how the roles scales when working in a Multi-Scrum Team Environment.
- Product Backlog Management- Refresh how to build, order, and refine the Product Backlog. Learn techniques for ordering, organizing, and filtering the product backlog, that link product goals to strategy. Learn to assess Product Backlog “readiness” before starting a new Sprint, three ways to improve Product Backlog refinement and understand the benefits gained when outcomes and impact are maximized while minimizing output.
Формат на курса:
Присъствен (Classroom) Курс в Учебната ни зала или В Офис на Клиент | Онлайн (Online/Virtual) Курс във виртуална зала с инструктор |
Език на курса:
Български (Bulgarian) | Английски (English) |
Може да изберете eзик, на който да се проведе обучението – български или английски. Всичките ни инструктори владеят свободно английски език.
Учебни Материали:
Учебните материали са достъпни в електронен формат. Могат да се ползват online/offline на всяко устройство. Неограничен достъп.
Лабораторна среда:
Всеки курсист разполага със собствена лаб среда, където се провеждат упражненията, част от курса. Не е необходимо да инсталирате софтуер на компютър или специални изисквания за хардуер.
Участниците в присъствен формат в Учебния ни център разполагат с индивидуален компютър по време на обучението.
След завършване получавате:
Lifetime Access - Video Archive 24/7 | Certificate of Course Completion |
Неораничев достъп до видео архив със запис на всяка отделна лекция.
Официален международно признат сертификат за завършен курс на обучение.
Продължителност:
- 4 работни дни (09:00 – 17:00)
- или
- 32 часа обучение (теория и практика) в извън работно време с продължителност 4 седмици
събота и неделя 10:00 – 14:00, 14:00 – 18:00, 18:00 – 22:00
понеделник и сряда 19:00 – 23:00
вторник и четвъртък 19:00 – 23:00
Плащане:
Заявка за издаване на фактура се приема към момента на записването на съответния курс.
Фактура се издава в рамките на 7 дни от потвърждаване на плащането.
Предстоящи Курсове:
За повече информация използвайте формата за контакт.
Ще се свържем с Вас за потвърждаване на датите.