ITIL® 4 Strategist Direct Plan and Improve (DPI)
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
This Course is part of the ITILv4 MP Collection
За Курса:
- The ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, and Improve course is based on the ITIL® 4 Strategist Direct, Plan, and Improve candidate syllabus from AXELOS. The course provides the practical skills necessary to create a “learning and improving” IT organization, with a strong and effective strategic direction. With the help of ITIL® 4 concepts and terminology, activities, exercises, and examples included in the course, you will acquire relevant knowledge to pass the ITIL® Strategist: Direct, Plan, and Improve certification exam.The ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, and Improve course is designed to provide practitioners with a practical and strategic method for planning and delivering continual improvement with necessary agility. It is aimed at managers of all levels involved in shaping direction and strategy or developing a continually improving team. It will cover both practical and strategic elements. Therefore, it is the universal module, that will be a key component of both, ITIL® 4 Managing Professional and ITIL® 4 Strategic Leader streams.
Course Goals:
At the end of this course, participants will be able to:
- Understand the key concepts of direction, planning, improvement.
- Understand the scope of what is to be directed and/or planned, and know how to use key principles and methods of direction and planning in that context.
- Understand the role of GRC and know how to integrate the principles and methods into the service value system.
- Understand and know how to use the key principles and methods of continual improvement for all types of improvements.
- Understand and know how to use the key principles and methods of Communication and Organizational Change Management to direction, planning and improvement.
- Understand and know how to use the key principles and methods of measurement and reporting in direction, planning, and improvement.
- Understand and know how to direct, plan, and improve value streams and practices.
Формат на курса:
Присъствен (Classroom) Курс в Учебната ни зала или В Офис на Клиент | Онлайн (Online/Virtual) Курс във виртуална зала с инструктор |
Език на курса:
Български (Bulgarian) | Английски (English) |
Може да изберете eзик, на който да се проведе обучението – български или английски. Всичките ни инструктори владеят свободно английски език.
Учебни Материали:
Учебните материали са достъпни в електронен формат. Могат да се ползват online/offline на всяко устройство. Неограничен достъп.
Лабораторна среда:
Всеки курсист разполага със собствена лаб среда, където се провеждат упражненията, част от курса. Не е необходимо да инсталирате софтуер на компютър или специални изисквания за хардуер.
Участниците в присъствен формат в Учебния ни център разполагат с индивидуален компютър по време на обучението.
След завършване получавате:
Exam Voucher | Letter of Course Attendance |
Официален международно признато писмо за участие в обучение.
Към Курса е включен един безплатен Ваучер за Изпит. Ваучер за Изпит/Изпит и Обучение не се предлагат отделно.
Продължителност:
- 3 работни дни (09:00 – 17:00)
или - 24 часа обучение (теория и практика) в извън работно време с продължителност 3 седмици
събота и неделя 10:00 – 14:00, 14:00 – 18:00, 18:00 – 22:00
понеделник и сряда 19:00 – 23:00
вторник и четвъртък 19:00 – 23:00
Плащане:
Заявка за издаване на фактура се приема към момента на записването на съответния курс.
Фактура се издава в рамките на 7 дни от потвърждаване на плащането.
Предстоящи Курсове:
Other ITIL v4 Classes:
Additional Dates can be provided via Chat, Phone or Email. Please contact us.
We will contact you after Enrolment to confirm and discuss the details of the Booking.
Курсът подготвя за следните сертификационни нива:
- ITIL® 4 Strategist Direct Plan and Improve
Instructors
Target audiences
- IT Support Staff
- IT Consultants
- Business Managers
- Business Process Owners
- IT Developers
- Service Providers
- System Integrators
- Anyone working in a Devops team