Курс Docker Troubleshooting and Support

250.00

Description

Официален (Live) Курс Docker Troubleshooting and Support

Официален Docker Курс – IT-Training.pro е Docker Learning Partner

Формат на курса: Присъствен или Онлайн, провежда се в реално време от инструктор

Език на курса: български (английски е наличен като опция).

Метериали: в електронен формат, включени в цената.

Пакет от услуги включени към курса:

  • присъствено или онлайн обучение
  • сертификат за завършен курс
  • достъп до виртуален лаб
  • книги и учебни материали
  • видео библиотека към курса – достъп до видео записи на сесиите към курса

Курсът е подходящ за: начинаещи в облачните технологии, контейнеризация, microservices, DevOps, Linux DevOps, Docker и желаещи да повишат професионалната си квалификация.

Интерактивен формат: участниците имат възможност да участват в дискусии, да задават въпроси, двупосочна връзка с интруктора в реално време, чрез виртуалната класна стая. Онлайн формата се провежда в реално време по график, участниците са свързани наживо, за разлика от видео курсовете при онлайн формата не се презентира видео запис.

График: изберете удобен за вас график от падащото меню.  Курсът се провежда в удобно и съобразено с участниците време.

Лабораторна среда: всеки курсист разполага със собствена лаб среда, където се провеждат упражненията, част от курса.

Продължителност на курса: 2 дни, 16 уч.ч. обучение (теория и практика).

Видео библиотека: Можете да преглеждате отново  и по всяко време записите на всички сесии към курса.

Сертификат: всички участници получават сертификат за завършен курс.

Метод на плащане: PayPal, банков превод, наложен платеж, брой.

Ако желаете издаване на фактура, оставете коментар към заявката с необходимата информация.

Дати на провеждане: съгласно календар обучения и обявени събития на нашата Facebook страница.

След създаване на заявка за участие ще се свържем с Вас за потвърждаване на датите.

Ако имате въпроси можете да се свържете с нас, чрез меню контакти.

SUMMARY

The Docker Troubleshooting & Support course is a role-based course designed for an organization’s support teams to troubleshoot the variety of issues that arise in their Docker journey. The course covers best practices to identify and remedy production issues as well as remedy resource problems and network-related issues.

DESCRIPTION

The Docker training program leverages the pedagogical approach of learning by doing with extensive hands-on labs, enterprise-focused scenarios, and practical examples. Docker training courses are updated regularly to ensure that learners are exposed to the latest product releases and current best practices informed by Docker’s extensive field experience. Each course features a variety of assessment instruments from practice quiz questions, lab exercises, to project-based signature assignment for learners to practice and meet the learning objectives of each course.

DURATION

2 Days

OBJECTIVES

 

By the end of the course successful learners will be able to:

  • Identify and fix issues of Docker UCP and DTR
  • Identify and remedy resource problems in Docker Enterprise Edition/p>
  • Analyze support dumps, container logs, and Docker system events

AUDIENCE

Technical Support professionals working in an Enterprise developing mission critical line of business applications.

PREREQUISITES

The Docker Fundamentals and the Docker for Enterprise Operations courses as prerequisites.

OUTLINE

 

Day 1

  • Problem Solving Strategies
  • Logging & Monitoring Strategies
  • Docker Documentation
  • UCP Support Dump
  • Troubleshooting Resource Problems

Day 2

  • Troubleshooting Networking Problems
  • Troubleshooting UCP
  • Troubleshooting DTR
  • Disaster Recovery
  • Engaging Docker Support
  • Troubleshooting & Support Signature Assignment