Description
Официален (Live) Курс Docker Troubleshooting and Support
Официален Docker Курс – IT-Training.pro е Docker Learning Partner
Формат на курса: Присъствен или Онлайн, провежда се в реално време от инструктор
Език на курса: български (английски е наличен като опция).
Метериали: в електронен формат, включени в цената.
Пакет от услуги включени към курса:
- присъствено или онлайн обучение
- сертификат за завършен курс
- достъп до виртуален лаб
- книги и учебни материали
- видео библиотека към курса – достъп до видео записи на сесиите към курса
Курсът е подходящ за: начинаещи в облачните технологии, контейнеризация, microservices, DevOps, Linux DevOps, Docker и желаещи да повишат професионалната си квалификация.
Интерактивен формат: участниците имат възможност да участват в дискусии, да задават въпроси, двупосочна връзка с интруктора в реално време, чрез виртуалната класна стая. Онлайн формата се провежда в реално време по график, участниците са свързани наживо, за разлика от видео курсовете при онлайн формата не се презентира видео запис.
График: изберете удобен за вас график от падащото меню. Курсът се провежда в удобно и съобразено с участниците време.
Лабораторна среда: всеки курсист разполага със собствена лаб среда, където се провеждат упражненията, част от курса.
Продължителност на курса: 2 дни, 16 уч.ч. обучение (теория и практика).
Видео библиотека: Можете да преглеждате отново и по всяко време записите на всички сесии към курса.
Сертификат: всички участници получават сертификат за завършен курс.
Метод на плащане: PayPal, банков превод, наложен платеж, брой.
Ако желаете издаване на фактура, оставете коментар към заявката с необходимата информация.
Дати на провеждане: съгласно календар обучения и обявени събития на нашата Facebook страница.
След създаване на заявка за участие ще се свържем с Вас за потвърждаване на датите.
Ако имате въпроси можете да се свържете с нас, чрез меню контакти.
SUMMARY
DESCRIPTION
DURATION
OBJECTIVES
AUDIENCE
PREREQUISITES
OUTLINE
Day 1
- Problem Solving Strategies
- Logging & Monitoring Strategies
- Docker Documentation
- UCP Support Dump
- Troubleshooting Resource Problems
Day 2
- Troubleshooting Networking Problems
- Troubleshooting UCP
- Troubleshooting DTR
- Disaster Recovery
- Engaging Docker Support
- Troubleshooting & Support Signature Assignment